Νέα TOHATSU MFS5C LPG - Εξωλέμβια με υγραέριο στους 5 ίππους (VIDEO)
Η πρώτη εξωλέμβια μηχανή παραγωγής με υγραέριο έφτασε στην Ελλάδα από την Tohatsu Hellas! Ο MFS5C LPG χρησιμοποιεί υγραέριο για χαμηλότερες εκπομπές και οικονομία. Ζυγίζει 27,5 κιλά και έχει 123 κυβικά εκατοστά. Η τιμή της ξεκινά από τα 2.100 ευρώ (κοντός άξονας χωρίς ανορθωτή) και φτάνει τα 2.420 ευρώ για (μακρύς άξονας ULTRA LONG με ανορθωτή).
Χαρακτηριστικά:
- • Το πρώτο στην παραγωγή LPG (υγραέριο) εξωλέμβιο από κατασκευαστή.
- • Κατασκευάζεται με βάσει τον κινητήρα των 6Hp. Διαθέσιμα επίσης σε SP και UL.
- • Ελκυστικό χρώμα για καθαρότερη εικόνα που ταιριάζει σε ιστιοφόρα σκάφη.
- • Χαμηλότερες εκπομπές από ό,τι οι εξωλέμβιοι κινητήρες βενζίνης.
- • Απαιτείται λιγότερη συντήρηση.
- • Εύκολη εκκίνηση σε οποιοδήποτε περιβάλλον
Νέα εξωτερική εμφάνιση: Λευκό χρώμα που διαφοροποιείται. Παρέχει επίσης εικόνα καθαρότερη και καλύτερο χρώμα που ταιριάζουν σε ιστιοφόρα σκάφη.
Φιλικά προς το περιβάλλον: Το μοντέλο αυτό δεν παρέχει μόνο την εικόνα της καθαρότητας, αλλά είναι στην πραγματικότητα καθαρότερο από οποιαδήποτε συμβατική εξωλέμβια.
Φιλικό προς το χρήστη: Δεν μεταφέρετε πλέον βενζίνη στο σκάφος. Προσφέρει λειτουργίες όπως ευκολότερη εκκίνηση, πιο ήσυχο, λιγότερη συντήρηση για καύσιμο στα συναφή τμήματα.
Μοντέλα Sail Pro: Είναι σχεδιασμένο ειδικά για ιστιοπλοϊκά σκάφη. Κινητήρας ισχυρός σε διάθεση για μακρύ (L) και εξαιρετικά μακρύ άξονα (UL) και τον εξοπλισμό υψηλής ώσης που δίνει τη δύναμη που χρειάζεστε. Περιλαμβάνει επίσης 12V, 60W, 5Α σύστημα φόρτισης της μπαταρίας σας ή τροφοδότηση σε εξωτερικές ηλεκτρικές συσκευές με δικό του καλώδιο φόρτισης.
Νέα στοιχεία
(1) Συνδετήρας & σωλήνας καυσίμου: Αυτά συναντώνται στο USA πρότυπο (CGA600), και προσφέρει εύκολη σύνδεση με την μπουκάλα Υγραερίου. Μπορεί να απαιτηθεί μετατροπή στο βύσμα για να χωρέσει ξένο σε τοπική μπουκάλα Υγραερίου.
(2) Ρυθμιστής: Αντλία καυσίμου αντικαθίσταται από μια ρυθμιστική αρχή. Πρέπει να παρασχεθούν περισσότερο από 100kPa (1bar) για τη λειτουργία του κινητήρα.
(3) Διακόπτης παροχής καυσίμου: Εξοπλισμένο για λόγους ασφαλείας, αυτή η συσκευή σταματά την παροχή καυσίμου, όταν ο κινητήρας δεν λειτουργεί.
(4) Μείκτης: Εκτελεί τον ίδιο ρόλο με το καρμπυρατέρ με μείγματα αέρα και καυσίμου και προμηθεύει το θάλαμο καύσης.
(5) Κεφαλή κυλίνδρου: Το υλικό από την έδρα της βαλβίδας έχει αλλάξει.
Σημείωση: Συνιστάται με σύνθεση περισσότερο από 65% προπάνιο LPG για να εξασφαλιστεί ευκολότερη εκκίνηση και ομαλότερη λειτουργία.
Προδιαγραφές
Mοντέλο TOHATSU MFS5C – LPG | ||
Tύπος | Τετράχρονος LPG | |
Ισχύς | HP (kw) | 5 (3.7) |
Mέγιστο Ευρος Στροφών | r/min | 5000-6000 |
Κατανάλωση ανα Ωρα | kg/Hr | 1.0 |
Κύλινδροι | 1 | |
Διάμετρος Χ Διαδρομή | mm (in) | 59 x 45 (2.32 x 1.77) |
Κυβικά | cc (Cu in) | 123 (7.5) |
Σύστημα Λίπανσης | Τροχοειδής Αντλία | |
Εκκίνηση | Χειροκίνητη | |
Μπουζί | NGK DCPR6E | |
Ανάφλεξη | degree | BTDC0゜- BTDC25゜ |
Aνορθωτής |
○ |
(Option 12V 60W 5A) |
Τύπος Λαδιού | APISF,SG,SH,SJ,SL or SM FWC 10W-30/40 | |
Χωρητικότητα δοχείου Λαδιού | L (Gal) | 0.45 (0.47) |
Χωτητικότητα Ντεπόζιτου | kg | – |
Xειρισμός | Λαγουδέρα (Option:Remote Control) | |
Σχέση μετάδοσης | 2.15 (13:28) | |
Συμόρφωση Εκπομπής Ρύπων | EU & EPA & CARB 3-Star |
Οι προδιαγραφές και οι περιγραφές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση
Standard & Optional Equipments
|
||
Tύπος | CS / CL | SP / SP UL |
Ηλεκτρική εκκίνηση | – | – |
Χειροκίνητη Εκκίνηση | ● | ● |
Αποσυμπιεστής | ● | ● |
Κορδόνι Engine Stop | ● | ● |
Πολλαπλασιαστής | ○ | ● |
Ανορθωτής | ○ | ● |
Σύνδεσμος Εξωτερ. Ντεπόζιτου LPG | ● | ● |
Μήκος Αξονα | 15 / 20 | 20 / 25 |
Προπέλα | ● | ● |
Aναλογικό Στροφόμετρο | – | – |
Aναλογικό Τριμόμετρο | – | – |
Χειριστήριο | – | – |
Ντεπόζιτο Καυσίμου LPG | ○ | ○ |
Ενσωματωμένο ντεπόζιτο | – | – |
Εργαλεία | ● | ● |
Σχοινί Εκκίνησης Ανάγκης | ● | ● |
Μπουζί | ● | ● |
Βιβλίο Χρήστη | ● | ● |
- Standard ○ Optional