Το πιο ολοκληρωμένο περιοδικό για το ψάρεμα και το σκάφος!

Γιώργος Πολυχρονίου

Φουσκωτό Nuova Jolly Prince 30 CC: Ο “Πρίγκιπας” των 9μέτρων

20 Μαρτίου, 2023

Φουσκωτό Nuova Jolly Prince 30 CC: Ο “Πρίγκιπας” των 9μέτρων

Το Nuova Jolly Prince 30 CC είναι η πρόταση του ναυπηγείου Nuova Jolly Marine στα 9 µέτρα. Το ιταλικό ναυπηγείο συνεχίζει τη δυναµική του παρουσία στην Ευρώπη. Κατασκευάζει φουσκωτά σκάφη που ξεχωρίζουν για την αξιοπλοΐα, το µεσογειακό φιλόξενο κατάστρωµα και βέβαια την ποιότητα κατασκευής σε όλα τα επίπεδα.

Με έδρα το Μιλάνο, και έτος ίδρυσης το 1961, η Nuova Jolly Marine διαθέτει σήµερα µία πλήρη γκάµα φουσκωτών σκαφών από τα 5 έως τα 13 µέτρα, τα οποία διακρίνονται για την ασφάλεια, την αντοχή και το λειτουργικό κατάστρωµα, µε έµφαση στο ναυτικό τουρισµό στα περισσότερα µοντέλα.

Το Nuova Jolly Prince 30 CC, είναι η πρόταση του ναυπηγείου στα 9 µέτρα, µε κεντρική κονσόλα, βαθιά γάστρα, µεγάλους αποθηκευτικούς χώρους και ανέσεις σε όλο το ντεκ για ναυτικό camping.

Day Cruiser
To Prince 30 διατηρεί την αισθητική και τα χαρακτηριστικά της σειράς Prince, που έχει δικαίως κερδίσει αναγνώριση από την στιγµή που παρουσιάστηκε. Πρόκειται για φουσκωτά σκάφη µε γενναιόδωρες διαστάσεις στο εσωτερικό, για απολαυστικές βόλτες µε την οικογένεια ή την παρέα.

Με την πρώτη µατιά, κατανοούµε ότι ο σχεδιαστής του Prince 30 CC υιοθετεί απόλυτα αυτή την κουλτούρα και σε αυτό το µοντέλο, προσφέροντας ένα ανοιχτό σκάφος, για ηµερήσιες κρουαζιέρες, προσφέροντας µία µικρή καµπίνα για την τουαλέτα, ή για την αποθήκευση των αποσκευών σε ένα ασφαλές και εύκολα προσβάσιµο στεγνό µέρος.

Το κατάστρωμα
Η κεντρική κονσόλα έχει αναλογικές διαστάσεις και µε γραµµές που ενσωµατώνονται αρµονικά µε τη συνολική σχεδίαση του σκάφους. Το ζεύγος των κυκλικών φινιστρινιών είναι η µόνη ένδειξη της µικρής καµπίνας, που έχουµε πρόσβαση ανυψώνοντας το µπροστινό τµήµα της κονσόλας.

Το ψηλό φιµέ παρµπρίζ προστατεύει τον κυβερνήτη, ενώ το ταµπλό και ο χώρος του τιµονιού είναι εργονοµικά σχεδιασµένα, µε ξύλινο υποπόδιο ενσωµατωµένο στην κονσόλα, που βοηθά και σαν στήριγµα για όρθια οδήγηση.

Οι µεγάλοι διάδροµοι και στις δύο πλευρές της κονσόλας επιτρέπουν την εύκολη πρόσβαση στο µπροστινό κατάστρωµα, εξοπλισµένο µε τραπεζαρία µε µεγάλο καναπέ σε σχήµα U, κάτω από τον οποίο υπάρχουν τρία ντουλάπια αποθήκευσης.

Το πλωριό τµήµα ολοκληρώνεται µε ένα κάθισµα που βλέπει προς τα εµπρός ενσωµατωµένο στο µπροστινό µέρος της κονσόλας. Φυσικά, οι καναπέδες, µε την κατάλληλη προσθήκη, µετατρέπονται σε ένα µεγάλο και αναπαυτικό κρεβάτι ηλιοθεραπείας.

Η δελφινιέρα είναι σωστά σχεδιασµένη για το δέσιµο στη µαρίνα, αλλά και την αγκυροβολία διαθέτοντας κρυφό ηλεκτρικό εργάτη κάτω από το πολυεστερικό καπάκι.

Ο πρυµιός καναπές, διαθέτει επίσης άφθονο χώρο, µετατρέπεται εξίσου σε τραπεζαρία, ή σε κρεβάτι ηλιοθεραπείας. Στο σηµείο υπάρχει ηλεκτρικό ψυγείο, νεροχύτη και εστία µαγειρέµατος, εκµεταλλεύοντας τη πλάτη του καθίσµατος διακυβέρνησης.

Ανυψώνοντας το κάθισµα του πίσω καναπέ, έχουµε πρόσβαση στο αµπάρι της πρύµνης, όπου µπορούµε να επιθεωρήσουµε και το ζεύγος µπαταριών.

Κατάπρυµα, διαµορφώνεται µία πλατφόρµα που εκτείνεται στις µπάντες των κινητήρων, εξοπλισµένη µε ανοξείδωτη σκάλα και σύστηµα ντους.

Το inox ντεπόζιτο καυσίµου 400 λίτρων βρίσκεται τοποθετηµένο στη γάστρα κάτω από την περιοχή του χειριστή, στο κέντρο βάρους του σκάφους, µπροστά από το οποίο βρίσκεται το πλαστικό ντεπόζιτο 60 λίτρων γλυκού νερού

Στη θάλασσα
Οι ναυπηγικές γραµµές της γάστρας του Prince 30 έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτό το µοντέλο, καις όπως γίνεται για κάθε νέο σκάφος, δοκιµάστηκε διεξοδικά µε πολλές ώρες πλεύσης από τον ίδιο τον κατασκευαστή κ. Teo Aiello, πριν καταλήξει στη παραγωγή.

Το V της γάστρας είναι ιδιαίτερα βαθύ, ξεκινά µία είσοδο στις 60 µοίρες και καταλήγει στο deadrise στις 25. Αυτό φυσικά οδηγεί σε καλύτερες αποσβέσεις, ταξιδεύοντας ευθύγραµµα και µε πολύ καλή ισορροπία.

Στο τιµόνι αντιλαµβανόµαστε την ευκολία χειρισµού και σωστής θέσης οδήγησης χωρίς να εµποδίζει οπτικά η ανεβασµένη πλώρη. Απεναντίας προσφέρει περισσότερη αίσθηση ασφάλειας όταν έχουµε να αντιµετωπίσουµε ένα µεγάλο κυµατισµό.

Η βαθιά είσοδος θα ανοίξει το κύµα χωρίς να µεταφέρει κραδασµούς στο πλήρωµα, έτσι δεν χάνει το κράτηµα και την επαφή µε το νερό, ενώ η απόκριση στις διορθώσεις του τιµονιού είναι άµεση.

Στο καθρέπτη του Nuova Jolly Prince 30 CC µπορεί να τοποθετηθεί µονή ή διπλή τοποθέτηση, έως 600 ίππους. Στο σκάφος της δοκιµής, υπήρχαν δύο Verado 250 προηγούµενης γενιάς, που µπορούσαν να αναδείξουν τις αρετές του σκάφους φτάνοντας τους 50 κόµβους τελική, και
τα 30 knots σαν ταχύτητα κρουαζιέρας στις 3.900 σ.α.λ

Συµπερασµατικά, ο “Πρίγκιπας” των 9µετρων αποτελεί ένα RIB σταθµός για το ναυπηγείο, ξεχωρίζοντας τόσο αισθητικά, όσο και ποιοτικά, επιβεβαιώνοντας την θέση της Nuova Jolly Marine στα κορυφαία Ιταλικά brand φουσκωτών σκαφών.

Στην Ελλάδα αντιπροσωπεύονται από την εταιρία DIVING MARINE, µία από τις µεγαλύτερες εταιρίες πωλήσεων πολυτελών σκαφών αναψυχής στην Αττική, και επίσηµος αντιπρόσωπος γνωστών ναυπηγείων, παρέχοντας κάθετη υποστήριξη και after sales support στους πελάτες της.

Diving Marine | Ανδρέας ∆ουκάκης
+30 210 897 5931

divingmarine.com

Tags
Ανδρέας ∆ουκάκης Nuova Jolly Marine Nuova Jolly Prince 30 CC Φουσκωτό σκάφος Φουσκωτό Nuova Jolly DIVING MARINE διακοπές με φουσκωτό
Comodo SSL