YAMAHA: Νέες λειτουργίες και ανανεωμένη εμφάνιση για τις εξωλέμβιες V MAX SHO από 90 έως 175 Hp
Οι εξωλέμβιες μηχανές V MAX SHO της Yamaha διαθέτουν πλέον ανανεωμένα γραφικά και χρώματα και τη λειτουργία tilt stop η οποία διευκολύνει τη διαδικασία συντήρησης και αποθήκευσης.
Τα νέα γραφικά σχέδια είναι διαθέσιμα και στα τέσσερα μοντέλα από 90 έως 175 ίππους.
Η νέες εκδόσεις των V MAX SHO εξωλέμβιων μηχανών της Yamaha ξεχωρίζουν, με «φρέσκα» νέα γραφικά και χρωματισμούς, που δημιουργούν μια εξαιρετικά κομψή και μοντέρνα εμφάνιση. Το κάλυμμα είναι πλέον μαύρο σε όλα του τα σημεία, με ένα εντυπωσιακά γυαλιστερό χρώμα.
Το ανανεωμένο κάλυμμα μηχανής συνδυάζεται με έντονα τρισδιάστατα γραφικά, τα οποία προσθέτουν μια επιπλέον αίσθηση φινέτσας και ακατέργαστης δύναμης. Τα νέα σχέδια εφαρμόζονται και στα τέσσερα μοντέλα, από 90 έως 175 ίππους, έτσι κάθε κινητήρας είναι σχεδιασμένος με τελειότητα.
Εκτός από την ανανεωμένη εμφάνιση, η Yamaha πρόσθεσε ένα ακόμη χρήσιμο χαρακτηριστικό στα μοντέλα V MAX SHO 150 ίππων και 175 ίππων. Το tilt stop, το οποίο διευκολύνει τη διαδικασία συντήρησης και αποθήκευσης.
Αυτή η προσθήκη έρχεται πλέον και στις εξωλέμβιες μηχανές 150 ίππων και 175 ίππων ευθυγραμμίζοντας τους με τα μοντέλα 90 ίππων και 115 ίππων, τα οποία ήδη διέθεταν τη συγκεκριμένη λειτουργία.
V MAX SHO 90hp | V MAX SHO 115hp | V MAX SHO 150hp | V MAX SHO 175hp | |
Τύπος κινητήρα | Τετράχρονος | Τετράχρονος | Τετράχρονος | Τετράχρονος |
Κυβισμός | 1.832 κ.εκ. | 1.832 κ.εκ. | 2.785 κ.εκ. | 2.785 κ.εκ. |
Αρ. κυλίνδρων/Διάταξη | 16βάλβιδος SOHC κινητήρας με 4 κυλίνδρους σε σειρά | 16βάλβιδος DOHC κινητήρας με 4 κυλίνδρους σε σειρά | 16βάλβιδος DOHC κινητήρας με 4 κυλίνδρους σε σειρά και τεχνολογία VCT | 16βάλβιδος DOHC κινητήρας με 4 κυλίνδρους σε σειρά και τεχνολογία VCT |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 81,0 x 88,9 χιλ. | 81,0 x 88,9 χιλ. | 96,0 x 96,2 χιλ. | 96,0 x 96,2 χιλ. |
Ιπποδύναμη στον άξονα της προπέλας | 66,2 kW / 90 HP | 84,6 kW / 115 HP | 110,3 kW / 150 HP | 128,7 kW / 175 HP |
Εύρος μέγιστων στροφών | 5.000 – 6.000 σ.α.λ. | 5.300 – 6.300 σ.α.λ. | 5.000 – 6.000 σ.α.λ. | 5.000 – 6.000 σ.α.λ. |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ | Υγρό κάρτερ | Υγρό κάρτερ | Υγρό κάρτερ |
Fuel Induction System | EFI | EFI | EFI | EFI |
Σύστημα ανάφλεξης | TCI | TCI | TCI | TCI |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική με Prime Start™ | Ηλεκτρική με Prime Start™ | Ηλεκτρική με Prime Start™ | Ηλεκτρική με Prime Start™ |
Σχέση μετάδοσης | 2.33 (28/12) | 2.15 (28/13) | 2.0 (28/14) | 1.86 (26/14) |
Συνιστώμενο ύψος καθρέπτη | L: 516 χιλ. / X: 643 χιλ. | L: 516 χιλ. / X: 643 χιλ. | L: 516 χιλ. / X: 643 χιλ. | L: 516 χιλ. / X: 643 χιλ. |
Χωρητικότητα κάρτερ λαδιού | 3.2L / 3.0L | 3.2L / 3.0L | 4.5L / 4.3L | 4.5L / 4.3L |
Βάρος χωρίς την προπέλα | 162κιλά – 166κιλά | 176 κιλά – 180 κιλά | 223κιλά | 227κιλά |
Μέθοδος ρύθμισης κλίσης και ανύψωσης | Ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ρύθμισης κλίσης και ανύψωσης | Ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ρύθμισης κλίσης και ανύψωσης | Ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ρύθμισης κλίσης και ανύψωσης | Ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ρύθμισης κλίσης και ανύψωσης |
Πηνίο φωτισμού/γεννήτρια ρεύματος | 12V – 35A με ανορθωτή/ρυθμιστή | 12V – 35A με ανορθωτή/ρυθμιστή | 12V – 50A με ανορθωτή/ρυθμιστή | 12V – 50A με ανορθωτή/ρυθμιστή |
Engine immobilizer | YCOP optional | YCOP optional | YCOP optional | YCOP optional |