Όσο αποκτά κάποιος περισσότερες εµπειρίες στην θάλασσα, τόσο ζητά σκάφη εξειδικευµένα και σχεδιασµένα εξαρχής για να του προσφέρουν αυτό που ακριβώς χρειάζεται.
Το Olympic 500 Pro είναι ένα σκάφος εργαλείο. Στιβαρό και αξιόπλοο, κατασκευάστηκε και σχεδιάστηκε ειδικά για ψαροτουφεκάδες χωρίς αυτό να το εµποδίζει να µπορεί να είναι «µάχιµο» και για τις περισσότερες τεχνικές ψαρέµατος από σκάφος. Το µεγάλο του πλεονέκτηµα είναι η δυνατότητα να κινείται µε µικρούς κινητήρες, µε ιδιαίτερα µικρές καταναλώσεις, καθώς και η ευκολία που προσφέρει στην ανέλκυση – καθέκλυση αλλά και την ρυµούλκηση µε ένα απλό ΙΧ χάρη στο µειωµένο του βάρος.
Η Olympic παρουσίασε την ανανεωµένη έκδοση µε µαύρο fibre style µπαλόνι (το οποίο διατηρεί σωστή θερµοκρασία ακόµα και το καλοκαίρι), αρκετές βελτιώσεις στο κατάστρωµα και µε ιδιαίτερα ελκυστική τιµή! Bασίστηκε στην γάστρα του κλασικού Olympic 484 όπου µε κάποιες αλλαγές (όπως την προσθήκη µικρού πέλµατος στο transom), στήθηκε πάνω της ένα λιτό και αβέρτο κατάστρωµα. Με την ίδια γάστρα κατασκευάζεται επίσης το Aeas 520 µε καθαρά τουριστική διαµόρφωση στο ντεκ και το Sport µε µια ενδιάµεση – µικτή προσέγγιση.
Το κάθισµα – καναπές της πρύµνης, µπορεί να φιλοξενήσει δύο άτοµα, και τοποθετείται πρόσθετο στο κατάστρωµα. Έχει σωστή εργονοµία κρύβοντας στο εσωτερικό του ένα άνετο αποθηκευτικό χώρο για τα σωστικά και µπορεί να τοποθρτηθεί ρυθµιζόµενο κάθισµα αν θέλουµε η πλάτη να πέφτει πίσω. Πίσω του υπάρχει ελεύθερος χώρος ως τον καθρέπτη όπου και µπαίνει ψυγείο πάγου. Λίγο πριν τον καθρέπτη, στο πάτωµα διακρίνουµε άλλο ένα πλαστικό πορτάκι που εξυπηρετεί για την επιθεώρηση της αντλίας σεντίνας.
Στη θάλασσα
Στο νερό το Olympic 500 Pro ταξιδεύει γλυκά και ανάλαφρα, χωρίς ορθοπλώρισµα, και µε αξιοσηµείωτο για τα µέτρα του ζύγισµα. Η µειωµένη ανάγκη ιπποδύναµης είναι εύκολα κατανοητή όταν βρεθεί κάποιος στην θέση του χειριστή και κατεβάσει την µανέτα, το πλανάρισµα έρχεται άµεσα και χωρίς δυσκολία.
Στον καθρέπτη του σύµφωνα µε τα τεχνικά χαρακτηριστικά µπορούµε να τοποθετήσουµε κινητήρα από 40 ως 90 ίππους, τα περισσότερα 500 Pro φόρεσαν στον καθρέπτη τους κινητήρες 60 ίππων πετυχαίνοντας ταχύτητες ως και 34 κόµβους τελική µε καταναλώσεις µισό λίτρο το ναυτικό µίλι (σε µέτρηση µε Yamaha F60 4.000 σαλ, 21 κόµβους, 0,5 λτ./νµ.). Εξίσου καλές επιδόσεις είχε και µε 70άρη. Το σκάφος της δοκιµής φορούσε έναν παλιό δίχρονο κινητήρα Mercury 70 Hp, όπου είχε στην κατοχή του ο αγοραστής του, µε τον οποίο έφτανε τους 35 κόµβους χωρίς να το πιέσουµε ιδιαίτερα λόγω του κυµατισµού που επικρατούσε.
Πληροφορίες: OLYMPIC – ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΥΟΦΥΛΛΗΣ,
τηλ.: 22960 22002, www.olr.gr