Site icon Boat & Fishing

Φουσκωτό Salpa Soleil 23: Κομψότητα και φινέτσα α λα ιταλικά

Το φουσκωτό Salpa Soleil 23 διαθέτει πολύ καλούς χώρους και κομψή εμφάνιση. Εµπνευσµένη η ονοµατοδοσία για τη σειρά φουσκωτών Salpa Soleil από την Nautica Salpa S.r.l. καθώς soleil στα γαλλικά σηµαίνει λιακάδα.

Η Nautica Salpa S.r.l., ιδρύθηκε το 1985. Κύρια χαρακτηριστικά της, η έρευνα και τεχνολογική εξέλιξη, υλικών και προϊόντων, ώστε τα σκάφη της να πρωτοπορούν και να διακρίνονται στον εµπορικό ανταγωνισµό. Έτσι, έφθασε σε ένα πολύ σύντοµο χρονικό διάστηµα, στην κατάκτηση της αγοράς µε την παραγωγή υψηλής ποιότητας και υψηλής τεχνολογικής στάθµης σκάφη.

Σήµερα, το ναυπηγείο ακολουθεί την επιµελή πολιτική επενδύσεων και έρευνας, και αυτό έχει ως στόχο ένα προϊόν πολύ υψηλής ποιότητας σε µια πολύ ανταγωνιστική τιµή, η οποία µπορεί να επιτευχθεί χάρη στην βελτιστοποίηση σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας.

Η Nautica Salpa, υπήρξε ένα από τα πρώτα ιταλικά ναυπηγεία να έχουν αποκτήσει το πιστοποιητικό της ποιότητας ISO 9001. Κάθε σκάφος είναι κατασκευασµένο µε µεγάλη προσοχή από το στάδιο του σχεδίου µέχρι το στάδιο παράδοσης, µε ιδιαίτερη µέριµνα και το after sales service. Όλα τα σκάφη της, σχεδιάζονται  µε πρωτοποριακό λογισµικό, µέσα από συνεχή έρευνα τάσεων & στυλ.

Σήµερα, περίπου το 40% της παραγωγής πωλείται σε Κροατία, Αίγυπτο, Γαλλία, Σλοβενία, Ισπανία, Γερµανία, Ελλάδα και έχει ως στόχο την εδραίωση µε ολοένα µεγαλύτερα µερίδια αγοράς στην Μέση Ανατολή και την Ασία.

Diving Marine
Η εταιρία DIVING MARINE, που αντιπροσωπεύει στη χώρα µας το ιταλικό ναυπηγείο, ιδρύθηκε το 1986 και άρχισε να εργάζεται σε επιχειρήσεις θαλάσσιων σκαφών αναψυχής µε ναυλώσεις σκαφών αναψυχής, τουριστικών επιχειρήσεων και εµπορικών σκαφών µε έδρα την Κέρκυρα.

Το 2003 επεκτάθηκε, µε την ίδρυση υποκαταστήµατος στην Αθήνα στην οδό Βάρης –  Κορωπίου, µόλις 10 λεπτά από το ∆ιεθνές Αεροδρόµιο Αθηνών, συνολικής έκτασης τριών στρεµµάτων µε καλυµµένα 350 τετραγωνικά µέτρα.

Με εντατικές και ακούραστες προσπάθειες έχουµε αποκτήσει υψηλό επίπεδο αξιοπιστίας, φερεγγυότητας και επαγγελµατικής ειλικρίνειας και συνέπειας. Αυτό σε συνδυασµό µε την ποιότητα των προϊόντων που πωλούµε, έχει αυξήσει τη φήµη και το κύρος των αγοραπωλησιών µας. Επιπλέον, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, 24 ώρες την ηµέρα παρέχουµε στους πελάτες µας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης µετά την πώληση των σκαφών.

Η εταιρεία µας προσφέρει σκάφη προς πώληση στην Ελλάδα καθώς και συντήρησή σε όλη την Ελλάδα και τα Ελληνικά νησιά. Αναλαµβάνει την εξυπηρέτηση των κινητήρων από εξειδικευµένους µηχανικούς και προσφέρει υπηρεσίες αποθήκευσης και µεταφοράς. Επίσης µπορείτε να ανταλλάξετε το σκάφος σας µε ένα άλλο νέο ή χρησιµοποιηµένο της επιλογής σας.

∆ιάσηµες ναυπηγικές διεθνείς εταιρείες ανέθεσαν την εκπροσώπησή τους. Έτσι, η DIVING MARINE είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα και την Κύπρο για τα φουσκωτά σκάφη RIBS ALBATRO INTERNATIONAL, JOKER BOAT, CAB-DORADO, ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, MARINER, OVERBOAT, NADIR, POKER BOAT & ONDINA.

Ως Dealer, στα σκάφη RANIERI INTERNATIONAL BOAT, Πλήρης σειρά (ΙΤΑΛΙΑ) ZODIAC NAUTIC Φουσκωτά σκάφη RIBS, καθώς και στους κινητήρες SUZUKI MARINE OUTBOARDS & SUZUMAR INFLATABLE, EVINRUDE OUTBOARDS E-TEC & HQ 2, HONDA OUTBOARDS, VOLVO PENTA INBOARD & STERN DRIVE.

Σχεδιασμός
Εις την γαλλικήν, soleil σηµαίνει ήλιος, λιακάδα. Από αυτά, έχουµε µπόλικα εµείς εδώ, οι κατέχοντες το καλύτερο οικόπεδο στον κόσµο. Άλλα δεν έχουµε…

Εµπνευσµένη η ονοµατοδοσία από την Nautica Salpa S.r.l., που φρόντισε να εµπλουτίσει µε όλα τα µεγέθη. Από τεχνική άποψη, η έµπνευση προέρχεται από την κραταιά ιταλική σχολή, που χρόνια τώρα παρουσιάζει στην αγορά φουσκωτά µε υψηλή αισθητική, φινέτσα, εργονοµία, ανέσεις και εξοπλισµό. ∆εν είναι τυχαίο άλλως τε, πως οι σχεδιαστικές τους προσεγγίσεις, παραµένουν δηµοφιλείς διαχρονικά.

Κάτω από το µοντέλο στα 23 πόδια, θα βρείτε µόνο ένα στο 20. Πιο µεγάλα, υπάρχουν στα 26, 28, 30, 33και 42 πόδια.

Στη γάστρα του Soleil 23, διακρίνονται δύο + 2 παρατροπίδια και πέλµα εύρους περίπου 18 εκ. που µειώνεται σταδιακά µέχρι τη µέση περίπου, αφήνοντας την αιχµηρή πλώρη για τα υπόλοιπα. Η σκληρή πλώρη, διαµορφώνει εσωτερικό χώρο για την τοποθέτηση του εργάτη, το στρίτσο και εξοπλισµό αγκυροβολίας. Όλα αυτά, είναι προσβάσιµα µε καπάκι.

Sun deck
Στα 23 πόδια λοιπόν, έχουν χωρέσει ένα sun deck εµπρός, ευρύχωρη κονσόλα µε κάθισµα και σαλόνι πίσω. Πιο αναλυτικά: Πίσω από τη σκληρή πλώρη – δελφινιέρα, διακρίνονται 5 + 1 µαξιλάρια. Το πλωριό ταµπούκι µε το διπλό καπάκι, το προστιθέµενο ράφι µε το µαξιλάρι που διπλώνει και τέλος το καπάκι στο κάθισµα της κονσόλας.

Έτσι, ο χώρος διαµορφώνεται σε ενιαίο ύπνου – ηλιοθεραπείας, ή απλό µε ελεύθερους χώρους. Στη δεξιά µπάντα, υπάρχει ένα στενόµακρο ταµπούκι, για να τοποθετηθούν πέδιλα σκι, καλάµια κλπ. Μακρόστενα και να τα ξεχάσετε.

Κονσόλα
Η κονσόλα, είναι ένα σηµαντικό σηµείο στο Soleil 23. Είναι τοποθετηµένη στη µέση και έχει κλίση προς τα πίσω, υποπόδιο, ράφι για µικροαντικείµενα, αλλά και µεγάλες ελεύθερες επιφάνειες για µικροπράγµατα. Το ταµπούκι εµπρός της, είναι ψυγείο – ή και απλός χώρος, και γύρω από το παρ µπριζ, υπάρχει κάγκελο στήριξης.

Το κάθισµα πίσω από την κονσόλα, είναι επίσης ένα δυνατό σηµείο στο Soleil 23. Θα βρείτε wet bar µε νεροχύτη και χώρο για να τοποθετήσετε όποιο συµπληρωµατικό εξοπλισµό σας κάνει κέφι. Στο εσωτερικό του, µπορεί να τοποθετηθεί ψυγείο µε χωριστό µηχανισµό, ή να παραµείνει απλός αποθηκευτικός.

Η διάταξη των καθισµάτων πίσω, έχει σχήµα «Π»µε αποθηκευτικούς χώρους. Σε όλες τις θέσεις, υπάρχουν πλάτες, ενισχύοντας το αίσθηµα της ασφάλειας. Αν και το κατάστρωµα είναι αυτοστραγγιζόµενο, υπάρχουν εν τούτοις βάνες στους σωλήνες αποστράγγισης, για λόγους ασφάλειας.

Εύκολα µπορεί να βρεθούν δύο και τρία άτοµα ‘µονόµπαντα’ και οι ισορροπίες να αλλάξουν. Χαµηλά στο πίσω ταµπούκι, διακρίνεται το πλαστικό ρεζερβουάρ νερού. Τέλος, τον κινητήρα πλαισιώνουν δύο πολυεστερικά πατήµατα, µε βάση βοηθητικής και σκάλα µπάνιου.

Σηµειώνω και την επένδυση µε το πλαστικό πάτωµα τύπου τηκ, που καλύπτει κάθε τετραγωνικό εκατοστό επιφάνειας.

Η Δοκιμή
Suzuki DF 200 µε Rubex 20’’ στον άξονα. Ηλιόλουστη µέρα, µε σχεδόν άπνοια. Όρµος Αναβύσσου, στη γνωστή «αναβαθµισµένη» γλίστρα.

Όπως προκύπτει, η απουσία υποψίας κυµατισµού, δεν αφήνει περιθώρια κριτικής για απόσβεση κλπ. Προκύπτει όµως καλή ευκαιρία, για να δείξει το φουσκωτό τι διαθέσεις έχει µε τόσο καλό καιρό, αναφορικά µε το µείζον – φλέγον και τραγικό θέµα της τιµής των καυσίµων, δηλαδή την κατανάλωση.

Στην περιοχή πλαναρίσµατος, η ροή του καυσίµου είναι περίπου 10 λίτρα, κάτι παραπάνω από 1,1 στο µίλι. Μετά τις 3.000 σ.α.λ. η γωνία πλεύσης βελτιώνεται θεαµατικά, το ίδιο και η κατανάλωση, που µόλις ξεπερνά το λίτρο / µίλι, για ένα εύρος 1.000+ στροφών. Και εκεί κοντά στις 4.500 σ.α.λ., ταξιδεύει µε 26 κόµβους. Μια καλή από κάθε άποψη επίδοση.

«Γεµίζοντας» το στροφόµετρο, ανεβαίνουν όλα. Η κατανάλωση στα 72 λίτρα, η επίδοση ξεπερνά τους 40 κόµβους στις 6.300 σ.α.λ. Και όπως λέω εγώ, στα όρια, είσαι εσύ και ο Θεός. Όποια και αν είναι αυτά …

Αθόρυβο το µοτέρ, µε στρωτά απόνερα η πλεύση. Με καλά τελειώµατα η κατασκευή, ανέσεις για το πλήρωµα. Και όχι µόνο για day cruise και ας λείπει η τουαλέτα. Μπορεί να είναι και χηµική. Για την κατηγορία του, έχει πολύ καλούς χώρους, αποθηκευτικούς και ελεύθερους.

Diving Marine | Ανδρέας ∆ουκάκης
+30 210 897 5931

divingmarine.com

Exit mobile version