Το πιο ολοκληρωμένο περιοδικό για το ψάρεμα και το σκάφος!

Γιώργος Πολυχρονίου

Φουσκωτό σκάφος EXTREME 7.60 Cabin, η πρόταση της Extreme RIB για το ναυτικό τουρισμό

29 Αυγούστου, 2024

Φουσκωτό σκάφος EXTREME 7.60 Cabin, η πρόταση της Extreme RIB για το ναυτικό τουρισμό

Το νέο καμπινάτο φουσκωτό σκάφος EXTREME 7.60 Cabin του κατασκευαστή Γιώργου Νέγκρη, ιδρυτή και ιδιοκτήτη της εταιρίας Extreme RIB, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση σκαφών Boat & Fishing Show 2024.

Απευθύνεται στους λάτρεις του ναυτικού τουρισμού και σε εκείνους που αναζητούν ένα καμπινάτο φουσκωτό για να μπορούν να διανυκτερεύσουν στο σκάφος, ή για να επωφεληθούν της ιδιωτικότητας της καμπίνας αλλά και του ξεχωριστού wc.

Διαθέτοντας μία αξιόπλοη γάστρα με βαθύ V, έχει τα απαραίτητα χαρακτηριστικά πλεύσης για να ταξιδέψει με ασφάλεια σε μακρινούς προορισμούς, χωρίς την ανάγκη υψηλών ιπποδυνάμεων.

Η γάστρα του 7.60 Cabin διαμορφώνει 3 + 1 παρατροπίδια, με είσοδο από την αιχμή της πλώρης και απόληξη λίγο πριν από τον καθρέφτη του ενσωματωμένου μπρακέτου, διαμορφώνοντας έτσι ελεύθερες επιφάνειες πίσω. Στο τελευταίο μέτρο περίπου της διέδρου, διαμορφώνεται ένα μικρούς εύρους πέλμα. Η είσοδος της διέδρου έχει μέγεθος 58ο και η έξοδος στο μπρακέτο 25ο.

Για την κατασκευή, χρησιμοποιούνται ισοφθαλικοί πολυετέρες, Honeycomb, Pvc Foam, Coremat και κόντρα πλακέ θαλάσσης στους καθρέφτες μόνο. Αν κάποιος επιθυμεί, μπορεί να επιλέξει την κατασκευή να γίνει αμιγώς πολυεστερική, χωρίς αεροθάλαμους. Στη περίπτωση των αεροθαλάμων, τα δύο μπαλόνια είναι σχήματος D πίσω από την καμπίνα, δίνοντας περισσότερο χώρο στο κατάστρωμα.

Το deck σχεδιάστηκε εξ αρχής και σε όλα τα στάδια συναρμολόγησης δόθηκε μεγάλη σημασία στην κατασκευή και το «δέσιμο» του σκάφους για πολλά απροβλημάτιστα μίλια. Πέντε φρακτές και δύο διαμήκεις νομείς με πρόσθετες ενισχύσεις παράπλευρα, εξασφαλίζουν την απαιτούμενη ακαμψία, προσδίδοντας στιβαρότητα και αξιοπιστία συνολικά στην κατασκευή. Επιπλέον, το πολυεστερικό μπρακέτο, είναι monoblock κατασκευή με τη γάστρα.

 

Το κατάστρωμα

Το κατάστρωμα του EXTREME 7.60 Cabin σχεδιάστηκε για να προσφέρει τα μέγιστα στο πλήρωμα, με ανθρωπομετρική μελέτη και πολλές προσθήκες και βελτιώσεις κατά την διάρκεια της κατασκευής του πρωτότυπου.

Στο πλωριό τμήμα, διακρίνονται τα ψηλά ρέλια και οι χειρολαβές, πάνω από την καμπίνα όπου δίνουν στήριγμα και ασφάλεια μέχρι να μετακινηθεί το πλήρωμα στο κυρίως ντεκ. Στο σκάφος της δοκιμής, τα ρέλια είναι ηλεκτροστατικά βαμμένα με χρώμα μαύρο, κάτι που «δένει» αισθητικά το όλο αποτέλεσμα.

Στη δελφινιέρα, για το ίδιο λόγο, το ρέλι αφήνει άνετο πέρασμα και μεγάλο πάτημα από αντιολισθητική επιφάνεια, ενώ ο ηλεκτρικός εργάτης βρίσκεται σε σημείο που δεν εμποδίζει. Πάνω από την καμπίνα υπάρχει μία μεγάλη μαξιλάρα που διαμορφώνει το χώρο της πλώρης σε sundeck.

Στο κυρίως κατάστρωμα δεσπόζει ένας μεγάλος γωνιακός καναπές, νεροχύτης, ξεχωριστό κάθισμα κυβερνήτη και πολυεστερικό πορτάκι για εύκολο πέρασμα στην πλατφόρμα της πρύμνης.

Ο χειριστής έχει μπροστά του ένα μεγάλο πιλοτήριο, το οποίο διαθέτει κλίση προς το σώμα του, φέρνοντας το τιμόνι στο σωστό σημείο ενώ ταυτόχρονα το χειριστήριο τοποθετείται σε βάση προσφέροντας συνολικά μία αναπαυτική θέση οδήγησης.

Το αλεξήνεμο ενισχύει την προστασία για τον χειριστή αλλά και όλο το τμήμα του καταστρώματος προσφέροντας ξεκούραστο ταξίδι χωρίς αέρα και σπρέι.

Η καμπίνα διαθέτει μεγάλο χώρο και αρκετό ύψος για εύκολη ενδιαίτηση με πολλούς χώρους αποθήκευσης και ξεχωριστό wc.

Κατάπρυμα, το πολυεστερικό ρολ μπαρ διαθέτει τα φώτα ναυσιπλοΐας και το ύψος του δεν ενοχλεί στην πρόσβαση στην πασαρέλα, όπου υπάρχει η σκάλα μπάνιου, ντους γλυκού νερού και η βάση της βοηθητικής.

 

Στη θάλασσα

Το φουσκωτό Extreme 7.60 Cabin ανήκει στα σκάφη που προορίζονται για μεγάλα ταξίδια και πολυήμερες διακοπές. Και στις δύο αυτές χρήσεις η σωστή πλεύση και η οικονομία στην κατανάλωση, είναι προϋποθέσεις που δίνουν μεγαλύτερη αξία στον ιδιοκτήτη. Το 7.60 διαθέτει και τα δύο!

Παρότι ο καθρέπτης του μπορεί να φιλοξενήσει διπλή τοποθέτηση, το σκάφος της δοκιμής διέθετε έναν εξωλέμβιο κινητήρα, και μάλιστα 200 ίππων. Να σημειώσουμε ότι το βάρος του σκάφους φτάνει τα 1.450 κιλά χωρίς τον κινητήρα, οπότε η επιλογή της συγκεκριμένης ιπποδύναμης προκαλούσε ερωτηματικά.

Στη πράξη ο Suzuki DF200 με προπέλα 16 x 20 έδωσε τις εξής επιδόσεις: στις 3.500 σ.α.λ η ταχύτητα ήταν ήδη στους 22 κόμβους, στις 4.000 σ.α.λ 27 κόμβους, και 4.600 33 κόμβους, με δύο άτομα πλήρωμα, 200 λίτρα καύσιμα και 100 λίτρα νερό.

Με την πρώτη ευκαιρία θα επανέλθουμε στις μετρήσεις με μία πιο «ταιριαστή» προπέλα που θα επιτρέπει να φτάσουμε τις επιθυμητές στροφές και προφανώς ακόμα καλύτερες επιδόσεις.

Η κατηγορία πλεύσης είναι ανάλογη των προσδοκιών με άριστα επίπεδα απόσβεσης και άμεση απόκριση στο τιμόνι. Παρά την οριακή επιλογή κινητήρα, το πλανάρισμα γίνεται άμεσα, και χωρίς να γίνεται αντιληπτή αλλαγή γωνίας πλεύσης.

Σε καμία περίπτωση δεν ακούγονται μηχανικοί ήχοι, δείχνοντας τη σωστή δουλειά που γίνεται στο μοντάρισμα και τη κατασκευή.

Συμπερασματικά το Extreme 7.60 Cabin αποτελεί μία εξαιρετική επιλογή για τους οπαδούς του ναυτικού κάμπινγκ, προσφέροντας ένα σκάφος εργαλείο για πολυήμερα ταξίδια, ικανό να ταξιδέψει εσάς και την οικογένειά σας με ασφάλεια στα δύσκολα θαλασσινά «μονοπάτια» του Αιγαίου!

Δείτε το βίντεο:

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

ΜΗΚΟΣ 7,60 μ.
ΠΛΑΤΟΣ 2,85 μ.
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΛΑΤΟΣ (ΠΡΥΜΝΗ) 2,15 μ.
ΒΑΡΟΣ ΜΕ ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ 1400 ΚΙΛΑ
ΕΓΓΥΗΣΗ 7 ΧΡΟΝΙΑ

 

Πληροφορίες:

Extreme RIB – Γιώργος Νέγκρης

Τηλ: 21 0661 3777

Κινητό: 6977330692

Tags
Γιώργος Νέγκρης Καμπινάτο Φουσκωτό Suzuki DF200 Καμπινάτο Σκάφος EXTREME 7.60 Cabin Extreme Ribs
Comodo SSL