Φουσκωτό σκάφος EXTREME 7.60 Cabin, η πρόταση της Extreme RIB για το ναυτικό τουρισμό
Το νέο καμπινάτο φουσκωτό σκάφος EXTREME 7.60 Cabin του κατασκευαστή Γιώργου Νέγκρη, ιδρυτή και ιδιοκτήτη της εταιρίας Extreme RIB, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση σκαφών Boat & Fishing Show 2024.
Απευθύνεται στους λάτρεις του ναυτικού τουρισμού και σε εκείνους που αναζητούν ένα καμπινάτο φουσκωτό για να μπορούν να διανυκτερεύσουν στο σκάφος, ή για να επωφεληθούν της ιδιωτικότητας της καμπίνας αλλά και του ξεχωριστού wc.
Διαθέτοντας μία αξιόπλοη γάστρα με βαθύ V, έχει τα απαραίτητα χαρακτηριστικά πλεύσης για να ταξιδέψει με ασφάλεια σε μακρινούς προορισμούς, χωρίς την ανάγκη υψηλών ιπποδυνάμεων.
Η γάστρα του 7.60 Cabin διαμορφώνει 3 + 1 παρατροπίδια, με είσοδο από την αιχμή της πλώρης και απόληξη λίγο πριν από τον καθρέφτη του ενσωματωμένου μπρακέτου, διαμορφώνοντας έτσι ελεύθερες επιφάνειες πίσω. Στο τελευταίο μέτρο περίπου της διέδρου, διαμορφώνεται ένα μικρούς εύρους πέλμα. Η είσοδος της διέδρου έχει μέγεθος 58ο και η έξοδος στο μπρακέτο 25ο.
Για την κατασκευή, χρησιμοποιούνται ισοφθαλικοί πολυετέρες, Honeycomb, Pvc Foam, Coremat και κόντρα πλακέ θαλάσσης στους καθρέφτες μόνο. Αν κάποιος επιθυμεί, μπορεί να επιλέξει την κατασκευή να γίνει αμιγώς πολυεστερική, χωρίς αεροθάλαμους. Στη περίπτωση των αεροθαλάμων, τα δύο μπαλόνια είναι σχήματος D πίσω από την καμπίνα, δίνοντας περισσότερο χώρο στο κατάστρωμα.
Το deck σχεδιάστηκε εξ αρχής και σε όλα τα στάδια συναρμολόγησης δόθηκε μεγάλη σημασία στην κατασκευή και το «δέσιμο» του σκάφους για πολλά απροβλημάτιστα μίλια. Πέντε φρακτές και δύο διαμήκεις νομείς με πρόσθετες ενισχύσεις παράπλευρα, εξασφαλίζουν την απαιτούμενη ακαμψία, προσδίδοντας στιβαρότητα και αξιοπιστία συνολικά στην κατασκευή. Επιπλέον, το πολυεστερικό μπρακέτο, είναι monoblock κατασκευή με τη γάστρα.
Το κατάστρωμα
Το κατάστρωμα του EXTREME 7.60 Cabin σχεδιάστηκε για να προσφέρει τα μέγιστα στο πλήρωμα, με ανθρωπομετρική μελέτη και πολλές προσθήκες και βελτιώσεις κατά την διάρκεια της κατασκευής του πρωτότυπου.
Στο πλωριό τμήμα, διακρίνονται τα ψηλά ρέλια και οι χειρολαβές, πάνω από την καμπίνα όπου δίνουν στήριγμα και ασφάλεια μέχρι να μετακινηθεί το πλήρωμα στο κυρίως ντεκ. Στο σκάφος της δοκιμής, τα ρέλια είναι ηλεκτροστατικά βαμμένα με χρώμα μαύρο, κάτι που «δένει» αισθητικά το όλο αποτέλεσμα.
Στη δελφινιέρα, για το ίδιο λόγο, το ρέλι αφήνει άνετο πέρασμα και μεγάλο πάτημα από αντιολισθητική επιφάνεια, ενώ ο ηλεκτρικός εργάτης βρίσκεται σε σημείο που δεν εμποδίζει. Πάνω από την καμπίνα υπάρχει μία μεγάλη μαξιλάρα που διαμορφώνει το χώρο της πλώρης σε sundeck.
Στο κυρίως κατάστρωμα δεσπόζει ένας μεγάλος γωνιακός καναπές, νεροχύτης, ξεχωριστό κάθισμα κυβερνήτη και πολυεστερικό πορτάκι για εύκολο πέρασμα στην πλατφόρμα της πρύμνης.