Την περίοδο των lockdown η MV Marine στη Νάπολι της Ιταλίας συνέχισε τη σκληρή δουλειά, παρουσιάζοντας στην έκθεση Genoa Boat Show 2020, το νεότερο µέλος της σειράς MITO. Το νέο Mito 29, µήκους 8,65 µ. και πλάτους 3,30 µ., είναι το πρώτο walk around σκάφος της σειράς, µε µια ολοκαίνουργια κονσόλα µε µεγάλο χώρο στο εσωτερικό της.
Είναι το µικρότερο µοντέλο της σειράς MITO (Μύθος στα Ελληνικά!), διατίθεται σε δύο εκδόσεις µε επιλογή στη πλώρη µεγάλου χώρου ηλιοθεραπείας ή καναπέ V που διαµορφώνεται τραπεζαρία.
Το πιο σηµαντικό είναι ότι η MV Marine σχεδίασε αυτό το RIB µε τα υψηλά πρότυπα της σειράς Mito, µε την κορυφαία ποιότητα υλικών και φινιρίσµατος δίνοντας ιδιαίτερη σηµασία τόσο στην λειτουργικότητα του καταστρώµατος όσο και στην αξιοπλοΐα τους.
Ο ναυπηγός και ιδρυτής της Motonautica Vesuviana (MV Marine), Vincenzo Nappo, είναι γνωστός για την αγάπη του για τα φουσκωτά και µε την πρώτη ευκαιρία απολαµβάνει µεγάλες εξορµήσεις για ναυτικό camping, ακόµα και στη χώρα µας.
Μετά από χιλιάδες µίλια πλεύσης και προσωπική εµπειρία, προχώρησε στην ίδρυση του ναυπηγείου το 1994. Η γκάµα σήµερα, περιλαµβάνει µοντέλα από 5,00 έως και 13,80 µέτρα(!) που εξάγονται σε όλο τον κόσµο και θεωρούνται από τα top τουριστικά RIB σε όλα τα επίπεδα.
Το Mito 29 υιοθετεί πολλά χαρακτηριστικά της σειράς. Από το ελεύθερο διάδροµο – πέρασµα µέχρι την αναδιπλούµενη σκάλα κολύµβησης, σχεδίαση «πλάτη µε πλάτη» για τον χειριστή και το πλήρωµα που θα καθίσει πίσω του, πολλά αξεσουάρ µε κύριο χαρακτηριστικό την ποιότητα και προσοχή σε κάθε λεπτοµέρεια.
Φυσικά, και σε αυτό το µοντέλο η γάστρα του προσφέρει υψηλές επιδόσεις µε σπορ περγαµηνές.
Κύριο χαρακτηριστικό της γάστρας είναι το διπλό αεριζόµενο στεπ, που συνδυάζεται µε ένα σηµαντικό V στο deadrise, τα οποία αυξάνουν την αξιοπλοΐα και την τελική ταχύτητα του σκάφους.
Άλλωστε στόχος του ναυπηγείου είναι πάντα να συνδυάζει το σκάφος µε µία γάστρα που να προσφέρει όσο το δυνατόν µικρότερους κραδασµούς επενδύοντας ιδιαίτερα σε αυτό µε υδροδυναµική µελέτη αλλά και τεχνικές κατασκευής που προσφέρουν 30% χαµηλότερο βάρος από το µέσο όρο του ανταγωνισµού, παρέχοντας ξεκούραστο ταξίδι, µειωµένη κατανάλωση και εξαιρετικές επιδόσεις.
Το κατάστρωµα
Όπως προαναφέραµε, διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Το µοντέλο µε την έκδοση του περιµετρικού καναπέ στη πλώρη (ξεχωρίζει σαν 29 T), αποτελεί ένα αξιόλογο RIB για χρήση σαν tender σε σούπερ γιοτ, διευκολύνοντας την αποβίβαση περισσότερων ατόµων λόγω χωρητικότητας καθήµενων.
Αυτό φυσικά δεν εµποδίζει στην τουριστική χρήση του, αφού ο καναπές µετατρέπεται εύκολα σε τραπεζαρία ή κρεβάτι ηλιοθεραπείας µε τα προσθαφαιρούµενα µαξιλάρια.
Η µεγάλη κεντρική κονσόλα, σχεδιάστηκε για να µπορεί να φιλοξενήσει στο εσωτερικό της ένα ολοκληρωµένο wc, µε τουαλέτα, νιπτήρα και ντους.
Ο στόχος του ναυπηγείου ήταν να έχει εύκολη πρόσβαση ανοίγοντας από την µπροστινή πλευρά που ανασηκώνεται µαζί µε το κάθισµα. ∆ιαθέτει καλό εσωτερικό ύψος (185 cm) και άνετο λειτουργικό χώρο.
Όλα αυτά χωρίς να παραµελεί την οδηγική ορατότητα, αλλά ούτε να και αλλάζει η κοµψή και σπορ γραµµή της σειράς Mito.
Μάλιστα, το ναυπηγείο τονίζει ότι υπό διαφορετικές συνθήκες πλοήγησης, είτε από όρθια θέση, είτε από καθιστή (µε τη βοήθεια του υποποδίου), η ορατότητα είναι αυτή που πρέπει για τον ασφαλή χειρισµό του σκάφους, προδιαγραφές που ορίζονται και από τον κανονισµό CE.
To Mito 29 είναι ένα σκάφος για τους λάτρεις της ηλιοθεραπείας! Ο µεγάλος πλωριός καναπές µετατρέπεται εύκολα σε sundeck διαθέτοντας ταπετσαρία περιµετρικά, µε κεντητό το λογότυπο του σκάφους, ενσωµατωµένα ηχεία και ρέλια επενδυµένα µε δέρµα, ποιότητα και λεπτοµέρεια παντού!
Για να µπούµε στο σκάφος υπάρχει σκαλοπάτι στη πλώρη και εντελώς ελεύθερο χώρο στη δελφινιέρα αφού η άγκυρα βρίσκεται χωνευτή στην είσοδο της γάστρας, κάτω από τον αεροθάλαµο.
Πίσω από τη θέση διακυβέρνησης, υπάρχουν δύο επιλογές, κάθισµα για το πλήρωµα ή wet bar µε νεροχύτη, ξύλο κοπής και inox ψυγείο.
Ο πρυµιός καναπές είναι σχήµατος Π, διαθέτει βάση για προσθαφαιρούµενο τραπέζι και µετατρέπεται σε ένα δεύτερο µεγάλο sundeck µε εύκολη πρόσβαση στη σκάλα µπάνιου και την ντουζιέρα γλυκού νερού.
Η πλατφόρµα της πρύµνης διαθέτει µεγάλο χώρο για να κινηθούµε περιµετρικά από τους κινητήρες.
Στο καθρέπτη του Mito 29 µπορούµε να τοποθετήσουµε κινητήρες έως 2 x 250 Hp µε εξαιρετικές επιδόσεις. Χαρακτηριστικά αναφέρουµε ότι στους 25 κόµβους η κατανάλωση είναι ιδιαίτερα χαµηλή στο 1,5 λτ/νµ., στους 35 κόµβους φτάνει τα 2 λίτρα/νµ. ενώ µέγιστη ταχύτητα είδαµε τους 56 κόµβους.
Το ναυπηγείο MV Marine είναι από τα πρώτα που ενσωµάτωσαν στη κατασκευή µέθοδο Infusion η οποία εξασφαλίζει µικρότερο βάρος και ανθεκτικότερη κατασκευή. Επιπλέον, τα hull και deck είναι ενιαία και αυτό εξασφαλίζει σιγουριά και στιβαρότητα στην κατασκευή του.
«∆ένονται» µεταξύ τους µε ένα τρίτο κοµµάτι που συγκολλείται µε ελαστικά δοµικά υλικά που µειώνουν σηµαντικά την αίσθηση κραδασµών. Όπου και αν ανοίξουµε στα ταµπούκια και τα αµπάρια, θα δούµε γυαλιστερό φινίρισµα gelcoat, ενώ όλα τα τµήµατα του σκάφους έχουν κοπεί µε µηχανήµατα κοπής CNC και φινιριστεί µε ιδιαίτερη σχολαστικότητα.
Συµπερασµατικά το νέο MV MITO 29 ακολουθεί την «Μυθική» ποιότητα κατασκευής και λειτουργικότητα που χαρακτηρίζει την premium σειρά του Ναπολιτάνικου ναυπηγείου.
Nautica Center – Κ. Βλάχος
+30 242 80 91 700
+30 694 439 3979 | +30 695 704 6616