Το καναδέζικο ναυπηγείο Grand, είναι ο ηγέτης της Αµερικάνικης αγοράς φουσκωτών σκαφών διαθέτοντας παράλληλα ένα µεγάλο δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη την γη. Αυτό σηµαίνει ότι οι απαιτήσεις παραγωγής είναι αυξηµένες και τα σκάφη της πρέπει συνεχώς να αναβαθµίζονται και να διατηρούν την ισχυρή θέση στην παγκόσµια αγορά.
Στα πλαίσια αυτά, σχεδιάστηκε και το G650 της σειράς Golden Line αποτελεί µία νέα πρόταση στην κατηγορία των 6,5 µέτρων. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη στην έκθεση Σκάφος Ψάρεμα – Boat & Fishing Show 2017 κερδίζοντας τις εντυπώσεις. Η σύγχρονη και φουτουριστική σχεδίαση, συνδυάζεται µε ένα ιδιαίτερα έξυπνο και φιλόξενο κατάστρωµα δηµιουργώντας χώρους και δυνατότητες που θα αναζητούσαµε σε πολύ µεγαλύτερα RIB.
Η σειρά Golden αποτελείται από µια γκάµα RIB από τα 3.40 ως και τα 6.50 µέτρα µε κύριο χαρακτηριστικό τους την πολυτέλεια, το design και πάνω από όλα ένα ντεκ φιλόξενο για το πλήρωµα. Το G650 είναι το µεγαλύτερο σκάφος που παράγει αυτή την στιγµή το ναυπηγείο µετά το 650 της σειράς Silver το οποίο όµως είχε ολικό µήκος 6.30 µ. Η γάστρα του σχεδιάστηκε από την αρχή, µε πιο βαθύ V για καλύτερη απόσβεση και πιο γλυκιά πλεύση. Η είσοδος είναι ιδιαίτερα βαθιά, στη µέση η γάστρα είναι στις 25 µοίρες και καταλήγει στο deadrise στις 20 µοίρες.
Σε αυτό το σκάφος παρουσιάζεται και µία καινοτοµία της Grand, την ‘’DART’’ Hull (Γάστρα Βέλος) όπου αποτελεί το γενικό στήσιµο του σκάφους σχετικά µε την επιφάνεια της θάλασσας. Πιο συγκεκριµένα θέλησαν να «σηκώσουν» τους αεροθαλάµους στην πλώρη χωρίς όµως να δηµιουργεί το γνωστό «τσαρούχι» το οποίο σε πολλές περιπτώσεις δεν εξυπηρετεί (στο sundeck της πλώρης, στο δέσιµο και είσοδο – έξοδο σε χαµηλούς ντόκους κλπ). Γι’ αυτό σκέφτηκαν να μειώσουν τον όγκο του αεροθάλαµου στο πλωριό τµήµα του χρησιµοποιώντας µικρότερη διάµετρο που ανοίγει όσο πλησιάζει στην πρύµνη. Αυτό σε συνδυασµό µε µία ελαφρώς πιο ψηλή είσοδο γάστρας, αφήνει το επιθυµητό ύψος από την επιφάνεια της θάλασσας ώστε να ανταπεξέλθει καλύτερα στο κυµατισµό, δηµιουργεί µεγαλύτερο χώρο στην πλώρη (λόγω του µειωµένου όγκου) και ελαχιστοποιεί την περίπτωση σπρέι. Για την ευθύγραµµη πλεύση και το άµεσο πλανάρισµα, υπάρχουν δύο προεκτάσεις της γάστρας αριστερά και δεξιά του κινητήρα, ενώ σε αυτό συνεισφέρουν και οι πολυεστερικές απολήξεις των αεροθάλαµων οι οποίοι «λειτουργούν» σαν σταθερά στεπ.
Το κατάστρωμα
Η σχεδίαση στο κατάστρωµα έχει γίνει σύµφωνα µε ανθρωποµετρικές µετρήσεις για να εξασφαλιστεί η άνεση και η ασφάλεια του πληρώµατος.
Στον προαιρετικό εξοπλισµό ανήκει και το ρολ µπάρ µε τις ανοξείδωτες βάσεις και την πολυεστερική «οροφή». Αυτό χρησιµοποιείται και για τα watersports αφού έχει όλες τις προδιαγραφές για να τραβήξει σκι ή wakeboard.
Επιπλέον η απόκτησή του είναι ακόµα πιο εφικτή αφού η Leadmar, η Ελληνική αντιπροσωπία της Grand έχει εξασφαλίσει πρόγραµµα χρηµατοδότησης 12 µηνιαίων δόσεων για αγορά πακέτου σκάφους µε µηχανή, µε 30% προκαταβολή για όλα τα µοντέλα Grand σε τιµές µετρητοίς.
Πληροφορίες:
LEADMAR
www.leadmar.gr
τηλ.: 210 9700.200