Το πιο ολοκληρωμένο περιοδικό για το ψάρεμα και το σκάφος!

Γιώργος Πολυχρονίου

Νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες Yamaha V6 300 Hp και 250 Hp

7 Φεβρουαρίου, 2021

Νέοι εξωλέμβιοι κινητήρες Yamaha V6 300 Hp και 250 Hp

Για περισσότερα από 60 χρόνια, η Yamaha βρίσκεται στην πρώτη γραµµή της καινοτοµίας και µηχανολογικής ανωτερότητας στο χώρο των θαλάσσιων κινητήρων.

Παράγοντας εξωλέµβιους κινητήρες ταξιδιού και υψηλής ισχύος, η Yamaha προσπαθεί συνεχώς να ανοίγει νέους ορίζοντες όσον αφορά στην απόδοση, την οικονοµία καυσίµου και την καινοτοµία, αποτελώντας συνώνυµο της αξιοπιστίας.

Ωστόσο, ο βασικός στόχος του brand είναι να αγγίζει τις καρδιές των ανθρώπων, να χαρίζει συγκινήσεις και συναίσθηµα: Οι µηχανικοί της Yamaha δίνουν ζωή στο πάθος των ανθρώπων!

Οι εξωλέµβιοι κινητήρες της Yamaha δίνουν κίνηση σε κάθε είδους σκάφη, από µικρά tender έως ταχύπλοα ανοιχτής θαλάσσης. Κατά το σχεδιασµό και την κατασκευή νέων κινητήρων, η προσέγγιση της Yamaha εστιάζει πάντα στη δηµιουργία θετικής εµπειρίας για τον πελάτη, από το νέο χρήστη που θα βγει πρώτη φορά στο νερό, µέχρι τους έµπειρους χρήστες που επιθυµούν την ενίσχυση του σκάφους τους.

Συνδυάζοντας υψηλή ισχύ και δυναµικές επιδόσεις, η Yamaha προσφέρει εξωλέµβιους κινητήρες για όλους!

Νέοι κινητήρες V6 300 – 250 ίππων
Η YAMAHA παρουσιάζει τους νέους εξωλέµβιους κινητήρες V6 300,  250 ίππων, µε νέα φουτουριστική εµφάνιση, οι οποίες έχουν υιοθετήσει πολλές σχεδιαστικές επιρροές από το µεγάλο τους αδελφό τους XTO και ενσωµατώνουν όλες τις νέες καινοτοµίες της Yamaha, σε ένα ελαφρύ και παράλληλα πλούσιο σε δυνατότητες Premium V6.

Ο κοµψός, λείος και ελαφρύς σχεδιασµός των κινητήρων V6 300 – 250 ίππων, εµπεριέχει, όπως είπαµε και νωρίτερα, πολλές σχεδιαστικές επιρροές από το µεγάλο τους αδελφό, τον XTO, και είναι ο πλουσιότερος σε δυνατότητες Premium V6 που έχει δηµιουργήσει ποτέ η Yamaha. Οι λάτρεις της θάλασσας, θα εκτιµήσουν, επίσης, τα νέα αποκλειστικά χαρακτηριστικά και τη συναρπαστική απόδοση της Yamaha.

Για τους κινητήρες V6 300 – 250 ίππων, χαρακτηριστικά όπως το Digital Electric Steering (DES), η αποκλειστική λειτουργία TotalTilt της Yamaha και το σύστηµα Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE), συµπληρώνονται από την εντυπωσιακή νέα εµφάνιση που είναι εµπνευσµένη από τον Yamaha XTO.

Digital Electric Steering (DES)
Το σύστηµα DES, είναι πλέον ενσωµατωµένο στους κινητήρες V6 300 – 250 ίππων που διαθέτουν ηλεκτρονικό τιµόνι. Το ψηφιακό ηλεκτρικό τιµόνι παρέχει οµαλότερη και πιο φυσική εµπειρία οδήγησης, χωρίς υδραυλικά συστήµατα που απαιτούν εξαέρωση ή ντίζες, τα οποία καταστρέφονται µε την πάροδο του χρόνου. Αυτή η βελτιωµένη εµπειρία οδήγησης διαρκεί περισσότερο από ποτέ.

Digital Electric Steering (DES)

Τα πλεονεκτήµατα συνεχίζονται στην πρύµνη, µε πιο «καθαρή» εγκατάσταση, χωρίς αντλίες ή εύκαµπτους σωλήνες. Οι κινητήρες µε σύστηµα DBW µπορούν, επίσης, να εξοπλιστούν µε το νέο προαιρετικό σύστηµα Helm Master EX.

Οι κινητήρες V6 300 – 250 ίππων χωρίς SBW, είναι πλήρως συµβατοί µε το προαιρετικό Digital Electric Steering (DES) ή µε τα παραδοσιακά υδραυλικά συστήµατα τιµόνευσης.

TotalTilt
Η αποκλειστική λειτουργία TotalTilt™ της Yamaha, επιτρέπει την πλήρη ανύψωση ή κατέβασµα της εξωλέµβιας από οποιαδήποτε θέση, απλώς µε το διπλό πάτηµα του αντίστοιχου κουµπιού κλίσης. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, ο βοµβητής ενεργοποιείται για να προειδοποιήσει άλλους να µην πλησιάσουν τον εξωλέµβιο κινητήρα.

TotalTilt για εύκολη ανάβαση σε τρέιλερ και ευκολία κατά την ανύψωση της µηχανής

Επίσης, ο ενσωµατωµένος ρυθµιζόµενος περιοριστής κλίσης βοηθά ώστε να αποφευχθούν φθορές.

Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE)
Ισχυρότερη κίνηση ανάποδα και ελιγµοί σε χαµηλές ταχύτητες – το TERE φροντίζει τα καυσαέρια να βγαίνουν επάνω από την πλάκα αντισπηλαίωσης και µακριά από την προπέλα, κατά την κίνηση ανάποδα κάτω από τις 2500 σ.α.λ. Η προπέλα περιστρέφεται σε νερό, χωρίς φυσαλίδες, µε αποτέλεσµα εξαιρετική ώση και έλεγχο κατά την κίνηση µε ανάποδα.

Σύστηµα εξάτµισης Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE), για εξαιρετική ώση κατά την κίνηση ανάποδα και έλεγχο κατά τη διάρκεια των ελιγµών

Συνδυάζεται προαιρετικά µε τα DES και Helm Master EX joystick, για ακόµα µεγαλύτερη ευελιξία, κάτι που είναι ιδιαίτερα χρήσιµο κατά την πρόσδεση σε περιορισµένους χώρους, όπως τα λιµάνια και οι µαρίνες.

Κοµψός, λείος και ελαφρύς σχεδιασµός
Επωφελούµενος από το στυλ του µεγάλου αδελφού του και µε εµφάνιση που θυµίζει XTO, τώρα διαθέτει πόδι σε ασορτί χρώµα, νέο µονοκόµµατο επάνω καπάκι µε υδατοαπωθητική διαµόρφωση αεραγωγών, νέα καπάκια κορµού και γραφικά υψηλής ποιότητας.

Η εντυπωσιακή νέα εµφάνιση συναντά τις δοκιµασµένες επιδόσεις, για να συµπληρώσει και να βελτιώσει µια ευρύτερη σειρά σκαφών υψηλής ποιότητας.

Ενισχυµένες βάσεις κινητήρα, για µειωµένους κραδασµούς και βελτιωµένη πλεύση

Νέες ανώτερης ποιότητας βάσεις κινητήρα
∆ανεικές από τον XTO, οι κάτω βάσεις του κινητήρα είναι µεγαλύτερες και πιο µαλακές, µε αποτέλεσµα λιγότερους κραδασµούς και πιο µαλακή πορεία.

Νέο και βελτιωµένο πόδι: Νέα εξαρτήµατα, σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και βελτιωµένη αντοχή

Νέo και βελτιωµένο πόδι
Οι νέοι κινητήρες V6 4,2 λίτρων 300 – 250 ίππων, διαθέτουν νέο και βελτιωµένο πόδι, µε νέα εξαρτήµατα και σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Η νέα σχεδίαση της οδόντωσης, παρέχει βελτιωµένη επαφή και µειώνει την πίεση στην επιφάνειά της. Επιπλέον, η ανθεκτικότητα βελτιώθηκε µε την αλλαγή της ροής του λαδιού στο εσωτερικό του περιβλήµατος του ποδιού και στα ρουλεµάν στα οποία στηρίζονται τα γρανάζια.

Νέοι κινητήρες V6 225 ίππων
Το DNA του κορυφαίου κινητήρα XTO είναι εµφανές στον νέο Yamaha V6 των 225 ίππων και η κληρονοµιά συνεχίζεται µε ένα συνδυασµό πρωτοποριακών νέων χαρακτηριστικών, βελτιωµένης αξιοπιστίας και συναρπαστικής απόδοσης.

Το νέο µπλοκ µεγάλου κυβισµού στον V6 225 ίππων, όπως και στους µεγαλύτερους V6, διαθέτει µοναδική, µεγάλου µήκους πολλαπλή εισαγωγή, εξάτµιση εσωτερικά των κυλίνδρων, ηλεκτρονικό σύστηµα ψεκασµού καυσίµου (ECM) και µεταβλητό χρονισµό εκκεντροφόρου (VCT), µε αποτέλεσµα εξαιρετική αξιοπιστία και άριστη οικονοµία καυσίµου.

∆ιαθέτει την τεχνολογία TotalTilt αλλά και το σύστηµα Thrust Enhancing Reverse Exhaust (TERE). Σχεδιαστικά παραµένει πιστή στην εµφάνιση των V6 εξωλέµβιων κινητήρων. ∆ιαθέτει επίσης νέο βελτιωµένο πόδι και ενισχυµένες βάσεις κινητήρα για µειωµένους κραδασµούς και βελτιωµένη πλεύση.

Νέο και βελτιωµένο πόδι: Νέα εξαρτήµατα, σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και βελτιωµένη αντοχή

Πλήρως συµβατό µε το ψηφιακό ηλεκτρικό τιµόνι, για µεγαλύτερη ευχρηστία
Ο V6 των 225 ίππων είναι πλήρως συµβατός µε το προαιρετικό DES. Το Yamaha DES µας επιτρέπει πιο «καθαρές» τοποθετήσεις. ∆εν υπάρχουν αντλίες, εύκαµπτοι σωλήνες, µονάδες ελέγχου, ανάγκη για αναπλήρωση και καθαρισµό υγρών, ενώ, επίσης, δεν υπάρχουν ειδικές θύρες ή εύκαµπτοι σωλήνες εξαέρωσης.

Το σύστηµα DES προσφέρει µια οµαλότερη και πιο διαισθητική εµπειρία στον χειριστή του σκάφους. Και η αίσθηση αυτή συνδυάζεται µε διάρκεια, καθώς, όπως αναφέραµε και παραπάνω, δεν υπάρχουν υδραυλικά συστήµατα ή συρµατόσχοινα που παρουσιάζουν βλάβες µε την πάροδο του χρόνου.

Νέο πλαϊνό ηλεκτρονικό χωνευτό χειριστήριο (Drive by Wire, DBW)
Το νέο πλαϊνό, χωνευτό χειριστήριο Drive by Wire 6X9, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει τα πλεονεκτήµατα του Helm Master EX, σε µια ευρύτερη σειρά ταχύπλοων σκαφών.

Το πλαϊνό χωνευτό χειριστήριο DBW χρησιµοποιεί το τελευταίο ηλεκτρονικό σύστηµα ελέγχου της Yamaha, µε αποτέλεσµα πολύ οµαλότερη και ακριβή λειτουργία σε όλο το εύρος ισχύος. Οι πελάτες θα απολαύσουν την εργονοµική σχεδίαση και την κορυφαία αίσθηση, µε τα κουµπιά µίας λειτουργίας.

Η εγκατάσταση είναι εύκολη, και το χειριστήριο παρέχει µεγαλύτερη ευελιξία στους κατασκευαστές σκαφών και στους αντιπροσώπους, κατά την εγκατάσταση σε σκάφη dual console αλλά και άλλα σκάφη µε µονούς κινητήρες, όπου το Helm Master EX είναι απαραίτητο.

Το πλαϊνό χωνευτό χειριστήριο DBW, είναι κατάλληλο για µονούς εξωλέµβιες κινητήρες Yamaha 150 ίππων και άνω.

Η νέα σειρά V6
Η νέα σειρά V6 της Yamaha µοιράζεται το DNA της µε τον κορυφαίο κινητήρα XTO, το οποίο αντικατοπτρίζεται στην τεχνολογική και µηχανική υπεροχή της Yamaha. Το αποτέλεσµα είναι εκπληκτική ισχύς και συναρπαστικές επιδόσεις. Συνδυάζοντας δύναµη, απόδοση και πάθος, ο πρωτοποριακός σχεδιασµός της Yamaha δηµιουργεί το νέο σηµείο αναφοράς στην απόδοση των εξωλέµβιων κινητήρων V6.

Η Premium κατηγορία V6 προσφέρει µια πληθώρα συναισθηµάτων, από την καθηµερινή χρήση έως τα ταξίδια µεγάλων αποστάσεων και από στιγµές έντασης µέχρι χαλαρά ταξίδια. Σχεδιασµένη για χρήση από όλους, από επαγγελµατίες και ερασιτέχνες έως νεοφερµένους χρήστες, η σειρά V6 έχει κατασκευαστεί για να ενισχύει το πάθος των ανθρώπων και να προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα ισχύος.

Όποιο κι αν είναι το επόµενο ταξίδι σας, ανακαλύψτε τη νέα σειρά V6 της Yamaha, για µια ακόµα πιο συναρπαστική εµπειρία!

∆ιαθεσιµότητα
Η νέα σειρά V6 της Yamaha και το νέο πλαϊνό χωνευτό χειριστήριο DBW, θα διατίθενται από τη σεζόν 2022. 

Κατηγορίες εξωλέµβιων κινητήρων Yamaha Marine
• Premium | 425 – 225 ίππων | Κορυφαίοι στο µηχανολογικό  σχεδιασµό, παρέχουν ασύγκριτη ισχύ  και επιδόσεις
• Υψηλής ισχύος | 200 – 90 ίππων | Απίστευτα συναρπαστικοί, µε εκπληκτική επιτάχυνση και εξεζητηµένες επιδόσεις
• Μέσης ισχύος | 80 – 30 ίππων | Απόδοση και ευκολία χειρισµού, µε µέγιστη οικονοµία καυσίµου
• Ευέλικτοι | 25 – 8 ίππων | Μοναδική αναλογία ισχύος/βάρους και εξαιρετικός έλεγχος, µε χαρακτηριστικά µεγάλων κινητήρων
• Φορητοί | 6 – 2,5 ίππων | Απίστευτα ευέλικτοι, ελαφριοί και εύχρηστοι, τους παίρνετε µαζί και φύγατε!
• Ηλεκτρικοί |Άνετοι, φιλικοί προς το περιβάλλον  και ιδανικοί για µικρά σκάφη

Tags
Yamaha XTO Ναυτικοί κινητήρες Yamaha V6 Yamaha Marine Yamaha premium Μοτοδυναμική ΑΕ Yamaha V6 300 Yamaha Yamaha V6 250 Εξωλέμβιος Κινητήρας Yamaha V6 225 Κινητήρας Premium V6 Κινητήρες TotalTilt Πόδι Εξωλέμβιου Κινητήρα Thrust Enhancing Reverse Exhaust Εξωλέμβιοι Κινητήρες
Comodo SSL