ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: Viper Tender 3.60 Custom
Ένα από τα βασικά πλεονεκτήµατα της αγοράς ενός καινούριου σκάφους, είναι η διαρρύθµισή του στα δικές µας ανάγκες, µε την προϋπόθεση βέβαια ότι το ναυπηγείο µας προσφέρει αυτήν τη δυνατότητα.
Ο Σπύρος Κοτσάµπασης, κατασκευαστής των Viper RIBs, είναι ιδιαίτερα ευέλικτος σε custom κατασκευές, έχοντας εµπειρία ακόµα και σε εξ ολοκλήρου καινούρια – πρωτότυπα σκάφη, όπως το υπερπολυτελές 8µετρο τέντερ που κατασκεύασε πριν λίγους µήνες. Αν και το «Limo Viper Tender» αποτελεί µία ιδιαίτερη περίπτωση, έχουµε δει τα µικρά RIB Tender του σε διάφορες παραλλαγές. Χαρακτηριστικό παράδειγµα το 3.60 Τender που δοκιµάσαµε πριν λίγο καιρό και διέθετε χαµηλή κονσόλα, µαύρα fibre style µπαλόνια και καλής ποιότητας ταπετσαρίες στα µαξιλάρια, δίνοντας ένα στιλάτο µικρό RIB.
Η γκάµα φουσκωτών της VIPER ξεκινά µε τη σειρά Tender, και αποτελείται από 5 µοντέλα µε µήκη από 2,60 έως 4,10 µέτρα, τα οποία παρότι το όνοµα τα χαρακτηρίζει σα βοηθητικά, µπορούν κάλλιστα να εξυπηρετήσουν όσους θέλουν ένα µικρό RIB για τις κοντινές εξορµήσεις τους. Ιδίως η κατηγορία από 3,50 ως και 4 µέτρα έχει βρει αρκετούς «οπαδούς» το τελευταίο διάστηµα. Η ασφάλεια που παρέχουν, η ευκολία στο ρίξιµο ή τη µεταφορά και φυσικά η µειωµένη ανάγκη ιπποδύναµης, τα έχουν κάνει ιδιαίτερα δηµοφιλή, τόσο για ψάρεµα, όσο και για αναψυχή.
Το 3.60 είναι το best seller της σειράς Tender, και µαζί µε το Viper 4.10 Nova αποτελούν αγαπηµένες επιλογές των ψαροκυνηγών. Το 3.60 έχει εσωτερικό πλάτος 0,95 µ. και µπορεί να κινηθεί άνετα και γρήγορα µε µία 30άρα, ξεπερνώντας την ταχύτητα των 30 µιλίων. Η επιλογή της κονσόλας στο συγκεκριµένο µοντέλο της δοκιµής πρόσφερε περισσότερο χώρο, µε το ανάλογο όµως κόστος στην κάλυψη του κυβερνήτη. Σίγουρα η κλασσική του κονσόλα θα εξυπηρετήσει καλύτερα όποιον το επιλέξει για κύριο σκάφος και όχι για βοηθητικό, αφού πέραν της προστασίας από το κρύο ή το σπρέι, θα µπορεί να τοποθετήσει πιο άνετα τον ηλεκτρονικό του εξοπλισµό, όπως π.χ, το βυθόµετρο ή το GPS.
Με βάρος µόλις 90 κιλά, πλανάρει άµεσα µε τον 30άρη κινητήρα, ενώ η απόκριση στο γκάζι είναι αισθητή, προσφέροντας «παιχνιδιάρικη» διάθεση και ταχύτητα για τα µέτρα του. Παρά το αεράκι, παραµείναµε στεγνοί, ενώ εµφανή ήταν και η στιβαρή κατασκευή του, αφού σε καµία περίπτωση δεν ακούσαµε µηχανικούς ήχους και τριξίµατα.
Η συµµετοχή των αεροθαλάµων στην πλεύση επιβάλλεται σε τόσο µικρά σκάφη, κυρίως για την ασφάλεια του πληρώµατος αλλά και την ευστάθεια στο ταξίδι. Ενώ λοιπόν στα µεγαλύτερα σκάφη προτιµάται να µη λειτουργεί το µπαλόνι (όπου είναι αυτό δυνατόν), για να µην υπάρχουν τριβές, η συµµετοχή τους εδώ είναι ιδιαίτερα σηµαντική.
Συµπερασµατικά, το 3.60 Tender Custom αποτελεί ένα RIB εύκολα προσαρµόσιµο στις ανάγκες του καθενός, δίνοντας «εισιτήριο ελευθέρας» για πολύ συχνή χρήση στον ιδιοκτήτη του, χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση του οικογενειακού προϋπολογισµού.
- Πληροφορίες:ΣΠΥΡΟΣ ΚΟΤΣΑΜΠΑΣΗΣ,
- τηλ.: 210 8975 669