Ο θρύλος του τένις, Ραφαέλ Ναδάλ, θα γίνει ιδιοκτήτης ομάδας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα UIM E1, όπου συμμετέχουν αγωνιστικά ηλεκτρικά σκάφη.
Ο 22 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Grand Slam, Ραφαέλ Ναδάλ, θα αποκτήσει δική του ομάδα πρωτάθλημα UIM E1, την οποία ακόμη δεν έχει «βαφτίσει». Παράλληλα με την επιτυχία του στα γήπεδα του τένις, ο Ναδάλ είναι αγαπάει και τον ωκεανό. Έτσι, αποφάσισε να ηγηθεί μίας ομάδας, η οποία θα λάβει μέρος στους αγώνες με ηλεκτρικά αγωνιστικά σκάφη στο πρωτάθλημα UIM E1.
Πιο συγκεκριμένα, το πρωτάθλημα αυτό θα περιλαμβάνει από 10 έως 12 ομάδες. Κάθε μία ομάδα θα συμμετέχει με δύο σκάφη και δύο πιλότους. Την αρχική ιδέα του UIM E1, την είχε ο Alejandro Agag, ο οποίος είναι γνωστός και για άλλες διοργανώσεις. Αυτές είναι, οι αγώνες ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Formula E όπως και το τουρνουά με εκτός δρόμου ηλεκτρικά οχήματα Extreme E
Ο Ραφαέλ Ναδάλ δήλωσε για το πρωτάθλημα Ε1:
«Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που συμμετέχω σε ένα έργο όπως το πρωτάθλημα E1. Ο θεσμός εκτιμά τη βιωσιμότητα και θα έχει θετικό αντίκτυπο στο κοινωνικό σύνολο, ειδικά στις παράκτιες κοινότητες. Μου αρέσει επίσης το γεγονός ότι η Ε1 έχει ξεκάθαρη αποστολή και για τη διατήρηση των θαλάσσιων οικοσυστημάτων».
Επιπλέον, ανέφερε ότι: «Ως επαγγελματίας αθλητής, αναγνωρίζω πώς η επίτευξη οριακών κερδών έχει θετικό αντίκτυπο στην απόδοση. Το να βλέπουμε το ίδιο ανταγωνιστικό πνεύμα να εφαρμόζεται στο πρωτάθλημα E1 για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης και της αποδοτικότητας της βιώσιμης θαλάσσιας κινητικότητας, αποτελεί καλά νέα για τους ωκεανούς μας».
Τα χαρακτηριστικά των σκαφών «Racebird»
Τα αγωνιστικά σκάφη του θεσμού, γνωστά και ως «Racebird» , διαθέτουν φουτουριστική σχεδίαση. Μάλιστα, η κατασκευή τους είναι βάσει της τεχνολογίας Hydrofoil. Έτσι, διαθέτουν ειδικές πτέρυγες στο κάτω μέρος, οι οποίες εισέρχονται μέσα στο νερό και ανυψώνουν το σκάφος ώστε να …πετάει! Σκοπός, αυτής της τεχνολογίας είναι το «σώμα» του σκάφους να έχει όσο το δυνατό μικρότερη επαφή με το νερό.
Τα ηλεκτρικά σκάφη φτάνουν ταχύτητες έως 50 Knots (93 χλμ./ώρα), με τους ηλεκτροκινητήρες να έχουν την υπογραφή της Mercury. Μάλιστα, η ισχύς των ηλεκτρικών μοτέρ φτάνει ακόμη και τους 200 ίππους, με την μπαταρία να έχει χωρητικότητα 35 kWh. Υπεύθυνοι για την αρχική σχεδίαση είναι η Νορβηγή σχεδιάστρια Sophi Horne, καθώς και ο Ιταλός ναυτικός αρχιτέκτονας Bruno Acampora.
Υποστηρικτής και του Προγράμματος Blue Action
Ο Ναδάλ θα υποστηρίξει επίσης το Πρόγραμμα Blue Action της Ε1, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να δημιουργήσει θετικό αντίκτυπο στις τοπικές κοινότητες. Μάλιστα, αυτό θα το καταφέρει μέσω έργων που στοχεύουν στην αποκατάσταση των θαλάσσιων οικοσυστημάτων κατά μήκος των παραλιών των πόλεων.
Το Πρόγραμμα Blue Action θα διευθύνεται από τον Καθηγητή Κάρλος Ντουάρτε, Chief Scientist στο πρωτάθλημα E1. Ο Ντουάρτε είναι κορυφαίος θαλάσσιος οικολόγος, ο οποίος θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της συνολικής στρατηγικής βιωσιμότητας της E1. Επιπλέον, θα υποστηρίξει τις πρωτοβουλίες αειφορίας της Ακαδημίας Rafa Nadal και στην ενίσχυση της δέσμευσής της για τον βιώσιμο αθλητισμό.
Πηγή: carselectric.gr
Ακολουθήστε το boatfishing.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις θαλασσινές ειδήσεις για το σκάφος, το ψάρεμα και την κατάδυση από την Ελλάδα και τον κόσμο